La piscina municipal del Pla del Penedès obre la temporada d’estiu amb diverses millores

Dilluns, 16 de juny de 2025

L’equipament inicia l’activitat amb actuacions i reformes de tot l’entorn per valor de 114.000 euros

Aquest cap de setmana s’ha iniciat oficialment la temporada de bany a la piscina municipal del Pla del Penedès. L’acte d’inauguració, celebrat dissabte a les 10 h,, va comptar amb la presència de la vicepresidenta cinquena de la Diputació de Barcelona, la senyora Raquel Albiol.

La posada en marxa d’aquesta nova temporada ha estat possible gràcies a una subvenció nominativa de 114.000 euros atorgada per la Diputació de Barcelona a través d’ERC. Aquests recursos han permès dur a terme actuacions de millora en diversos àmbits de l’espai de la piscina municipal i el seu entorn.

Amb aquestes millores, l’equipament es consolida com un espai clau per a l’estiu al municipi, oferint un refugi climàtic i social per a la ciutadania. 

L’Ajuntament recorda la importància de tenir cura de les instal·lacions i mantenir-les en bon estat per garantir-ne el bon ús col·lectiu durant tota la temporada.

Darrera actualització: 16.06.2025 | 18:00